BVLGARI – Micri Gold Bijuterii

Posted: May 9, 2008 in Fashion, Girls Secrets, Livia's Stuff
Tags: , ,

Bvlgari
Femeile care indragesc, sau chiar adora bijuteriile Bvlgari, au motiv de bucurie… iar barbatii motiv de suparare…indirect… :P
O data cu lansarea Baneasa Shopping City se deschide si cel de-al treilea magazin Micri Gold Bijuterii.
Cunoscuta deja pentru boutique-urile din centrul Bucurestiului. Micri Gold este compania care importa cea mai mare varietate de Branduri de renume international, spre exemplu BVLGARI. Anul trecut au fost inaugurate primele concept cornere Bvlgari si Chopard, iar acum se deschide cel de-al treilea magazin, “parte a strategiei de dezvoltare a companiei”.
Acum 17 ani compania isi incepea istoria, inaugurand primul magazin privat de bijuterii de lux din Romania.
Femeile care indragesc si argintul nu doar diamantele si aurul, le sugerez sa viziteze Polus Center din Cluj-Napoca(magazin: Sabrini, Roma) unde vor gasi si bijuterii de argint marca Bvlgari. Spor la cheltuit va doresc, eu am reusit, puteti si voi! :)) :P Livia

Comments
  1. George says:

    as vrea sa stiu cat costa acest inel din imagine si cum pot comanda ! multumesc anticipat !

  2. Admin says:

    De la mine nu poti comanda din pacate, doar in cazul in care vrei sa ti-l vand pe al meu :P doar ca nu e de vanzare. Gasesti in Cluj – Polus. Daca prinzi reduceri, se poate sa fie 100-120 RON, daca nu e pana in 200 RON. Cel putin asa erau cand am fost eu. Spor la Shopping.

    Ps. Poate gasesti si aici… dar de pe net… hm risti la calitate: http://www.interactiuni.ro/inele+bulgari

    http://www.okazii.ro/catalog/19767576/Inele-Bvlgari-Aur-200-RON-BUCATA.html

  3. Hurmuz says:

    Multumesc mult,mi`ai fost de ajutor!O sa incerc cand o sa am drum la Cluj ! Inca odata multumesc mult!

  4. ale says:

    unde pot gasi in bucuresti inele bvlgari?in afara de micri gold…ms

  5. cine vrea sa aibe bvulgari original inel cu tot cu acte va costa doar 1300 euro puteti sa contactati adesa mea de yahoo jasminaela_elajasmina@yahoo.computeti sa lasati aici un mesaj

  6. alex says:

    singurii in romania care aduc inele bvlgari originale sunt cei de a micri gold. ce se gastete piata la noi in afara magazinului lor sunt FACATURI. inele bvlgari se produc DOAR din aur nu din argint si costa minim 700 euro….deci sa nu faceti gresala sa va luati un fake…nu merita mai bine ai ceva original daca nu mai bine nu ti mai iei…am facut si eu gresala si m am facut de ras….

    • Livia says:

      Ai auzit de franciza??? Fake is one thing… iar franciza e altceva. Normal ca Bvlgari original (deci nu prin franciza) nu fac numai din aur, si diamante…
      Intereseaza-te de ce bussinesuri au ei… si ai sa vezi diferenta intre FAKE din piata… si FRANCIZA Bvlgari… care au dreptul sa fie si din argint… si bineinteles trebuie sa inteplineasca anumite cerinte… ptr asta…

Leave a Reply

