Livia, o lume ciudata integreaza numele meu…

Posted: May 9, 2008 in Girls Secrets, Having Fun, Livia's Stuff
Tags:

Daca ar fi sa analizam putin lumea…am putea sa afirmam cu usurinta faptul ca noi traim intr-o lume destul de ciudata. In aceasta lumea nu se mai pun intrebari esentiale, iar noi orbiti… ne lasam purtati pe un drum, fara a avea curiozitatea sa ne oprim macar o clipa si sa ne intrebam ce vom gasi la capatul lui… Ne luptam cu ochii inchisi, fara a asculta mesajele care ajung uneori la noi… Au trecut destul de multi ani fara sa ma intreb cine sunt… Stim cu totii cum ne numim… practic acum as putea spune: ma numesc Livia, m-am nascut in data de etc., dar ce inteleg restul daca afirm doar faptul ca ma numesc livia si alte date neesentiale pentru ei… Cineva dinauntrul meu imi striga numele incet: Livia, livia… nu lasa deloc timp pentru intrebari. Zgomotul de lupta, scopul sugerat, motivatia venita parca de nicaieri, erau singurele argumente care contau. Cand am inceput sa inteleg ca pot, mi-a luat mult timp pana cand am realizat ca o alta intrebare nu mai strabatuse de mut fiinta mea: Care este scopul existentei mele? Si acum raspundea vocea care imi soptea: livia … si imi desena un traseu pe care il recunosteam insa… Stiam… ca pot, ca doresc, ca fac bine ceea ce imi propun sa fac, dar parca nu era indeajuns… inca nu era suficient, ceva totusi lipsea… Victorii, prieteni, ba chiar si dusmani, infrangeri, bucurii, fun, girls stuff, girls night out… le-am experimentat pe toate. Singurul lucru neschimbat era vocea care imi rasuna in continuare in urechi… livia, livia… Pe acelasi ton ma impinge pe drum, ce ciudat nu sesizase macar ca cineva s-a dat deoparte si priveste… Mimand in continuare preocuparea si implicarea, vocea, linistita, continua sa dea comenzi: livia you have to… Dintr-o parte privind insa, reuseam macar la o intrebare sa raspund: Cine e dusmanul? Ce este ciudatenia…? Si incetul cu incetul, vocea din mine se aude tot mai slab… l-i-v-i-a livia, iar in locul ei s-a deschis o lume… plina de intrebari esentiale. Livia Axente

Leave a Reply

