Membru nou pe Seopedia, cu ce ma ajuta acest Forum?!

Posted: May 9, 2008 in Having Fun, Livia's Stuff, Seo
Tags: , , ,

Ca o webmasterita (incepatoare :)) am ajuns si eu sa devin un nou membru pe vestitul forum Seopedia. Bineinteles ca nu se putea altfel… (doar imi sta in fire sa o dau tot timpul in bara) cu primul post am primit si primul avertisment, sau penalizare mai bine spus. Wrong post in the wrong place! Ma rog, wrong… datorita faptului ca sunt un membru nou, intai trebuie sa dovedesc ca am motive bine intemeiate pentru a face intradevar parte din acest grup de fani pentru SEO. Oare am gresit ceva? [Acum nu ma poate penaliza nimeni, doar sunt pe ‘proprietatea privata” :))] Sunteti deacord daca am spus FANI? Care este oare diferenta intre fani si practicanti? Intai trebuie sa fii fan, iar apoi sa practici? Iar daca ajungi un fan inrait inseamna ca vei ajunge sa practici acest “sport extrem” pe nume SEO (Search Engine Optimization) bine!?! Cand ajunge un webmaster sa fie convins ca este intradevar excelent de bun? HA!!!! Cu toate ca sunt mai incepatoare in domeniul acesta, dar va pot da raspunsul… consider ca un webmaster nu poate sta niciodata calm in acest sens deoarece dragutul de Google va evolua la fel ca si tehnica, astfel va trebui si un webmaster sa invete tot timpul, sa fie in top cu noutatea si astfel in top si cu site-ul.🙂
M-am invartit prin acest forum am citit una alta, si incep sa descopar faptul ca, ceea ce citesc acolo este chiar foarte interesant, as putea chiar afirma faptul ca in 2 zile am reusit sa aflu informatii care nu as fi avut de unde sa le visez sau inventez (aici fac abstractie de REGULAMENTUL de pe SEOPEDIA, care mi s-a parut destul de lung, intradevar complex, mai precis un bun start pentru o noua carte de DREPT PENAL!😉 Cei de pe forum m-au intampinat cu bratele deschise, chiar m-a surprins aceast lucru, iar apoi mi-am dat seama ca regulamentul isi are rostul. Aici as dori sa fac o paranteza si sa il felicit pe Cristian Mezei.

Citind una alta pe acest forum, mi-am facut o idee si mai precisa despre ceea ce inseamna defapt SEO! Am observat din experienta mea de pana acum, si de pe forum ca multi dintre cei care doresc sa isi promoveze afacerea online, privesc acest lucru ca o achizitionare a unui obiect, spre exemplu o casa pe care doresc sa si-o construiasca. In cazul acesta, ei cauta constructor, iar dupa ce constructia este gata nu isi dau seama totusi ca este vorba despre o CASA! Ei privesc SEO-ul ca si o constructie, ca si o casa, dar nu trateaza aceasta casa ca si pe un obiect real, respectiv o casa in adevaratul sens al cuvantului. Ce faci cu o casa dupa ce este gata? TRAIESTI IN EA, nu?! Aia inseamna sa iti achizitionezi mobila etc, sa faci curat sa speli… Exact la fel este si cu SEO !!!
Pentru a fi remarcat cu o ‘casa frumoasa, curata si prezentabila’, deci un site vesnic prezent si plin de viata este necesar un proces continuu.

Acest prces trebuie mentinut, lucru care multi nu il pricep (e normal, acesta este si motivul pentru care apeleaza la un webmaster), spre exemplu continutul reinnoit si original, vesnica analiza etc.

Asadar pentru cei care doresc sa fie ajutati in acest sens, le-as sugera sa aibe incredere in webmaster, respectiv sa ii dea posibilitatea sa isi faca treaba… pana la capat. Acum cu siguranta va intrebati, oare care este capatul??? Ma cam repet daca dau raspunsul la aceasta intrebare, dar insist…cu alte cuvinte totusi😛 Capat, final nu exista.
In schimb as putea mentiona un alt final, la care sper sa ajung eu cu acest articol…si sa il inchei cu o idee si un gand final de-al meu, si anume SEO este practic mai mult decat o placere, o practica, un job, mai precis SEO este sau poate fi un stil de viata! Livia

TO BE CONTINUED

Leave a Reply

