Tab Baldwin transforma formatia clujeana in pretendenta la titlu

Posted: June 4, 2008 in Livia's Stuff, Sport
Tags: , , , , , , , , ,

Baldwin nu e sigur dacă toamna îl va găsi tot pe banca lui ”U” Mobitelco, însă s-a declarat îndrăgostit de publicul clujean, de care s-ar despărţi cu durere în suflet. ”Am antrenat multe echipe, însă suporteri ca la Cluj nu am mai întâlnit. Aseară (n. red: luni seara) m-au emoţionat până la lacrimi, de nici n-am putut dormi bine. Mi-am sunat şi familia să le spun ce atmosferă incredibilă a fost, dar mi-a fost greu să descriu în cuvinte. Dacă va fi să plec, sper să-şi amintească de mine exact ca luni seara, când am sărbătorit împreuna victoria cu CSU. Eu promit să nu-i uit niciodată. Un lucru vreau să fie clar, rezultatul meciului de la Ploieşti nu-mi va influenţa decizia. Rămân, dacă voi fi susţinut să fac performanţă. Înscrierea lui ”U” în ULEB ar fi un început bun, deoarece mi-e dor de aerul european” a mai declarat tehnicianul.

Nu ar antrena pe altcineva din România

Americanul a mai precizat că nu ar accepta sub nicio formă o ofertă din partea lui CSU Asesoft sau a unui alt club din ţara noastră. ”Îi respect pe jucătorii şi pe antrenorul de la CSU, dar nu aş putea lucra la un club asupra căruia planează atâtea semne de întrebare. Conducerea de la Ploieşti nu joacă corect. Şi în Noua Zeelandă există rivalitate şi uneori ne batem între noi la propriu, însă după meci ne putem privi în ochi”, a atacat Baldwin. ”De la fiecare persoană pe care o întâlnesc învăţ câte ceva, însă idoli nu-i consider decât pe tatăl meu, care a avut un suflet mare, şi pe Sir Edmund Hillary, cunoscut pentru că a fost primul om care a ajuns pe vârful Everest. De la el am învăţat că orice munte, oricât de înalt ar fi, e făcut pentru a fi cucerit”, a mai zis acesta. Deşi are trei copii, americanul nu vrea neapărat ca vreo unul să-i calce pe urme: ”E decizia lor. Datoria mea e să-i iubesc. Nu vreau de la ei decât să fie oameni buni. Dacă o să aleagă să practice baschetul o să-i ajut, dar dacă o să vrea să se afirme în dans sau muzică, o să le caut profesori, deoarece eu nu o să le fiu de mult ajutor”, a conchis „magicianul” de pe banca lui „U”.

Livia

Leave a Reply

