Livia in schimbul de replici cu un anonim…

Posted: June 27, 2008 in Girls Secrets, Having Fun, Livia's Stuff
Tags: , , , , , ,

Acest articol doreste sa…prezinte anumite comentarii…sau asta e ideea lui.🙂 La articolul ACESTA : “Ti s-au dat papucii, asa si…?!” o persoana care doreste sa ramana anonima a postat niste comentarii chiar interesante, ma intreb de ce nu este toata lumea in stare sa-si exprime parerea in acest fel, sau sa se descarce “sufleteste” intr-un mod constructiv. Hmm, interesant… am ales o mica parte din conversatie/comentariu… poate invatam cu totii ceva din aceste cuvinte… cuvinte care cuprind o groaza de idei pozitive, sau negative… asta ramane la alegerea voastra…sau mai bine zis tin de interpretarile voastre.

Anonim: “Banuiam ca o sa te legi de faptul ca am asociat femeia cu partea stanga, astfel m-am gandit la o asociere cat mai neutra a directiilor. In primul rand, am scris peste tot prima data “femeie” pentru ca “ladies first”, in al doilea rand, desi nimeni nu a specificat niciodata o ordine intre stanga si dreapta, eu totusi am ales sa fie stanga prima din moment ce scriem si citim de la stanga la dreapta🙂. Referitor la timp, cred ca ai inteles ce vroiam sa zic. Ne trebuie si timp, dar sa si facem ceva, ca altfel de geaba avem timp, merg mana’n’mana.
Scriu anonim pentru ca mentin (daca se poate spune asta la ritmul cu care postez… blogul pentru a-mi varsa in el crampele cerebrale si sentimentale pe care le am in anumite momente (preponderent neplacerile, dar din cand-in-cand si lucruri placute). Am scris, si o sa mai scriu lucruri deranjante, acide care ar putea face pe unii sa-si faca pareri rele despre mine, dar precizez ca servesc doar descarcarii psihice si nu la a crea sau propaga ceva rau. Lucruri care ziua urmatoare nu le mai vad asa, sau trag concluzii care sa ma indrepte pe drumuri mai bune. Lucruri pe care in viata reala nu le spun, pentru ca si altii ar avea multe de spus, pentru ca nici eu nu sunt perfect, pentru ca lucrurile nu sunt asa de urate cum scriu, ci doar asa de complicate, dar mai trebuie sa le si scriu, apoi sa le citesc, dupa care sa am o privire de ansamblu, de afara, ca urmare sa pot simplifica complicatia.
Mai serveste la primirea unor eventuale comentarii care sa ma corecteze sau sa ma confirme🙂.
Cred ca sunt ca Murphy, toti stim legile lui cat sunt de pesimiste si rautacioase. In ciuda acestui fapt, se zice ca Murphy a fost un optimist :)…”

Livia

Leave a Reply

