Axente Livia Blog

Posted: July 29, 2008 in Having Fun, Livia's Stuff, Seo
Tags: , , , , , , , , , , ,

Livia & ClaudiuAxente Livia Blog… am ales acest titlu ca nu cumva sa nu-si dea seama toata lumea…lol. Pot chiar sa raman surprinsa de acest nume Axente Livia si cat de usor si-l poate insusi careva, unde mai pui faptul ca un barbat se crede deja Axente Livia incercand o demonstratie Seo banala. Un individ pe nume Cipok imi fura numele si isi face un Blog pe numele Axente Livia in speranta de a face bani, daca tot posteaza articol si despre acest lucru. Imi place ideea de casa de moda AXI (Axente Livia), cu ajutorul tau sincer nu mai este mult pana ce lansez brandul Axente Livia Fashion si altele…
Adevarul e ca acest domnisor “Axente Livia” le are cu scrisu, isi asuma chiar si riscul de a alege o culoare roz pentru blog, din pacate nu este tocmai rozul pe care Axente Livia il indrageste…

Acest personaj de sex masculin care are impresia ca poarta numele de Axente Livia, are un articol chiar interesant…, acesta incearca in numele lui Axente Livia sa explice de ce fac eu topless sau de ce port slip tanga.🙂 Haha, se pare ca acest individ este putin socat sau marcat de Axente Livia… Am sa iti spun eu, the real Axente Livia de ce fac topless si de ce port tanga. Pentru ca pot! Si pentru ca sunt destui barbati care nu au ce face numa sa se uite ca la poarta noua, dar din pacate asta chiar nu ma intereseaza pe mine, am mentionat acest lucru pentru ca in aceasta categorie intri si tu… Dupa spusele acestui individ care se crede Axente Livia…

“barbatii sunt construiti de asa natura incat atunci cand vad o pereche de sani parca turbeaza. O iau razna, se prostesc, se maimutaresc, fac lucruri tampite, sunt incredibili de amabili si draguti, devin foarte generosi… iar toate astea…in vederea obtinerii unei tavaleli cu trupul dezgolit ce le-a starnit atatea reactii ciudate si i-a facut sa para niste idioti.”

Intradevar admirabil sa auzi asa ceva de la un barbat… oare asa sa fie?🙂 Nu stiu zau de ce nu ma intrebi direct pe mine, da!!! pe Axente Livia nu pe cea imaginara… iti spun eu de ce, pe langa ce am mentionat deja mai adaug faptul ca unele maieuri din colectia de vara 2008 AXI (Axente Livia) nu suporta bronzul cu dungi cauzate de niste bretele de sutien, sutien care poate sa arate atat de frumos si daca nu sta tot timpul imbracat. Cat despre tanga dragul meu, sau draga mea Axente Livia, port tanga pentru ca imi place, pot, sunt mai comozi, iar bronzul arata mult mai tare atunci cand faci sex, daca tot aduci aminte si de acest lucru pe nume sex.
Draga Cipok sau sa-ti zic de acum Axente Livia ?! cred ca ai fi mai castigat daca nu ai mai publica faptul ca “ma plictisex” la job si ti-ai vedea de treaba ta fara sa te declari de sex feminin cu numele Axente Livia… doar nu vrei sa afle seful sau stiu eu cine cu ce te ocupi tu in timpul serviciului…

Axente Livia

Comments
  1. […] Livia Axente Livia Blog […]

Leave a Reply

