#OFFICIAL CLUJLIFE VIDEO – FLASMOB CLUJ NAPOCA

# OFFICIAL VIDEO – FLASMOB CLUJ NAPOCA

OFFICIAL FLASHMOB VIDEO DANCE TRIBUTE Michael Jackson la CLUJ NAPOCA – cel mai mare si primul FLASHMOB din Romania a avut azi (12.10.09)  loc la CLUJ in fata Casei de Cultura a Studentilor.  Prezenti au fost 437 de participanti, o multime de CLUJENI care au dansat in fata CASEI DE CULTURA A STUDENTILOR, pe trei hituri: ‘Thriller’ (MJ), ‘We will Rock You’(Queen)  si bineinteles ‘BEAT IT’(MJ), blocand astfel circulatia in Piata Lucian Blaga.

In foarte multe orase din diferite tari s-au organizat astfel de evenimente, respectiv: MJ Dance Tribute… insa la CLUJ este vorba de un eveniment putin mai diferit. Am organizat un Flashmob in care am introdus 1 melodie memorabila de la formatia Queen si 2 melodii ale marelui cantaret si dansator M. Jackson, care a inspirat o lume intreaga. Evenimentul promoveaza practic Galele Studentesti organizate de Casa de Cultura a Studentilor si este o initiativa a Ministerului Tineretului si Sportului.

Urmatoarea locatie pentru acest Flashmob va avea loc joi (15.10.09)  in clubul Obsession unde participantii sunt invitati sa-si reaplice pasii invatati. Bineinteles CluJEnii vor dansa si in alte locatii din Cluj intr-un numar si mai mare de persoane (speram) si vor pregati si alte coregrafii.  Momentan nu stim exact unde, dar ne vom decide cat de curand si va vom informa unde anume va avea loc urmatorul FlashMob din Cluj. Probabil CLUJENII nu vor mai incurca circulatia din fata Casei de Cultura a Studentilor, (Politia Cluj a fost bineinteles prezenta),  insa este posibil sa dansam chiar si  pe treptele din fata Teatrului National din Cluj Napoca. We’ll see.🙂

View Here FlashMob Dance MJ Tribute CLUJ PHOTO Gallery

Mai jos puteti urmari o alta filmare/VIDEO cu acest eveniment –

First FLASHMOB VIDEO@Cluj Napoca, asteptam filmarile [OFFICIAL] VIDEO HD and High Quality

[Coming soon]. Enjoy!

Cel mai mare FLASHMOB din Romania a avut loc la Cluj!

Este efectiv admirabil, cum printr-un astfel de eveniment, respectiv DANCE FlashMOB – VIDEO, sa poti unii atatia oameni care se dovedesc a fii dornici sa participe la astfel de activitati care le provoaca o stare deosebita, practic ei devin fericiti!
Ar trebui sa ne obisnuim sa organizam astfel de evenimente mai des, e vorba de socializare, distractie si miscare. Sunt multe pareri care sustin ca acest eveniment ar fii deja expirat… si fara rost… Ar fii bine atunci sa aducem argumentele potrivite… spre exemplu ‘minunata’ generatie EMO… v-ati gandit vreodata sa faceti ceva impotriva asta? Din ce in ce mai multi tineri nu ajung nici macar la o varsta majora si deja sunt plictisiti de viata, tristi si fara chef de nimic, iar din pacate unii isi iau chiar singuri viata.

Ei bine, acum din pacate, nu demult s-a stins si regele muzicii pop, Michael Jackson, care la randul lui nu a avut o copilarie minunata. Lumea il judeca fara drept… Dar oare stia cineva cat a suferit acesta si de ce a inceput practic cu operatiile? Sa fii cel mai bun din Jacskon Five, si la un mic ton gresit (la repetitii) sa fii lovit cu un lemn de catre propriul tata? Iar apoi sa-ti spuna vesnic ca ai cel mai urat nas dintre toti fratii… Oare stiati faptul ca o mica jignire, un cuvant, venit de la parinte catre propriul copil, ii provoaca acestuia cateva ore de demoralizare psihica? Si pentru acel cuvant rostit, vrut sau nevrut, copilul va avea nevoie sa auda cel putin 9 cuvinte de lauda (tot de la parinte) pentru a ajunge la o stare psihica echilibrata? Si mai stiati faptul ca uneori nu se intampla niciodata acest lucru… ca si in cazul lui Michael Jackson…???
Dupa toate cele, a rezistat si a reusit sa ajunga THE KING OF POP, cu toate ca psihic nu o ducea excelent… nici nu avea cum dupa o astfel de copilarie.
Acum oare sa ne intrebam de unde atatia Emo Kids in lumea asta? NU… probabil as ajunge sa jignesc parintii in astfel de cazuri, care la randul lor sunt tot niste copii…

Dupa moartea regelui pop, fanii si nu numai, au inceput sa dea drumul la astfel de evenimente, DANCE Tribute pentru Michael Jackson. Acum daca ar fi sa reformulez intrebarea initiala, pentru cei care considera astfel de activitati a fii copiate si expirate… oare ce anume ar raspunde??? [Trebuie sa tinem cont si de faptul ca nimic din lumea asta nu e nou… si atunci cand poate ti se pare ca ai cea mai geniala idee… cu parere de rau poti afla… ca sigur  ea exista deja… In fine asta deja e filosofie… dar acum practic… sincer… sa presupunem ca dorim sa organizam ceva… ok… asta e premisa… un dans… OK?! Sau o scena de teatru… pentru amatori… sariti cu idei🙂 si cine stie, le aplicam :)]

Prostia omeneasca consta tocmai in faptul ca nu vedem niciodata ce avem, doar dupa ce nu mai exista… Asa sunt majoritatea oamenilor… sa fie oare invatamantul de vina? Invatamant care nu introduce in programa scolara opere apartinand autorilor in viata doar dupa ce acestia se sting…? ETC. Sunt ferm convinsa ca in fiecare domeniu exista o sumedenie de cazuri ‘exemplare….

Asadar… daca tot nu ne-a dus capul sa facem astfel de evenimente cand mai era Jackson in viata, poate chiar ar fi luat avionul si ne-ar fi vizitat… (eu in locul lui as fi facut-o)… de ce sa nu o facem acum… decat niciodata??? Vorba IMNULUI pe care l-am invatat de mici… “Acum ori niciodata croieste-ti alta soarta…” PACAT ca la scoala am fost ‘invatati’ sa memoram, sa tocim… in loc sa intelegem si sa aplicam…Merci pentru cei care au avut rabdare sa citeasca tot.

Livia

SPECIAL THANKS TO:

“Multumim tuturor participantilor pentru cel mai mare FlashMob din tara, fara voi nu am fi reusit.” – Trupa Boemdance

Multumim organizatorilor: TRUPA BOEMDANCE , coregraful Freetzy, instructoara Dede,  Casa de Cultura Studentilor,  Dania Rusu si Alexandra Rus. Multumim si celor de la SALSA CLUJ, care ne-au sustinut! Si inca odata demonstram faptul ca: Dance is the ONLY Drug. LATINO, ROCK ‘n’ ROLL, POP, R&B… it doesn’t matter… because…
DANCE is LIFE!!!


Comments
  1. em says:

    hello🙂

    uite, eu am venit azi la repetitie si la actiunea propriu zisa si nu pot sa spun ca a fost ceva la care m-am asteptat. si nu neaparat intr-un sens bun.

    mi-a placut ca ne-am strans atatia oameni, ca s-a schimbat coregrafia (presupun ca din motive de originalitate, desi pentru nou veniti/cei care au aflat in ultima clipa de repetitie n-a fost o surpriza placuta) si m-am bucurat ca per ansamblu dansul a iesit bine. insa am fost foarte dezamagita sa vad ca organizatorii nu s-au documentat putin inainte, sa inteleaga cu adevarat ce presupune un flashmob. termenul a fost aruncat in aer de nenumarate ori la repetitie, desi actiunea a fost de fapt un TRIBUT, nu un flashmob. cred ca ne-ar prinde tuturor mai bine daca am folosi termenul asta.

    nu vreau sa mi-o ia nimeni in nume de rau, stiu ca la o masa considerabila de oameni (ne-am strans totusi peste 400, asta e o chestie faina) toata actiunea e supusa unei anumite marje de eroare si la urma urmei e fantastic faptul ca reusim sa ne mobilizam sa facem o treaba de genul asta in Cluj. insa ar fi si mai fain daca data viitoare ar iesi chiar un flashmob🙂

    si ca treaba asta sa se intample, iti donez micul meu research:

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Flashmob

    postul asta se vrea a fi o sugestie prieteneasca, nu vreau sa par dura. dar ca sa fiu si mai “pe subiect” …ce nu mi-a placut: faptul ca a fost facut publica actiunea dinainte (postere,anunuturi,presa,politie) si faptul ca nu a fost pus totusi un curs realist pe net (puteam noi sa tot repetam acasa pasii de beat it – care oricum au fost schimbati putin- daca voi la repetitii faceati si thriller).

    oricum, ideea e sa tot incercam si sa imbunatatim, nu?🙂
    pana la urma si la coada,astept alte flashmoburi si poze/video de la actiunea de azi🙂

  2. Admin says:

    Merci de comment, foarte dragut ai scris. Flashmob… e simplu practic – Flash si MOB, flash– ceva iute-traznet, si mob, de la mobilizare. De obicei stiu ca se anunta prin situri- social networking, yahoo groups and so on. Cuma tot trebuie sa iti mobilizezi oamenii care participa. Dar e clar ca un flashmob bine tinut ascuns… nu prea are sanse sa adune atatia oameni.

    Aici mai gasiti cateva poze: http://flashmobcluj.blogspot.com/

    EM- trebuie sa mentionez faptul ca m-am implicat in toata treaba asta pentru a ajuta la promovare… sincer nu am crezut ca vom strange atatia oameni…😛 Am participat si eu, a fost foarte misto senzatia… never done that before🙂 Atat doar ca ceea ce veti posta aici va ajunge pe cale directa la Freetzy… sa vedem cum sa imbunatatim pe viitor totul. Oricum … mie una mi-a facut o deosebita placere sa particip la acest aveniment, chiar mi-am dorit asta, cand am descoperit primele Tributuri pe net.
    Nu am nicio obligatie, insa, repet, m-am implicat de placere, lucru care fiecare dintre noi l-ar putea face. Asta nu doar ptr Flashmoburi sau Tributuri… (am ales si acest cuvand deoarece e vorba si de optimizare, depinde si ce cauta lumea pe internet)
    Deci…daca am reusi noi, generatia asta… sa fim mai uniti in general, mai respectuosi, mai cinstiti… sincer am putea pune Romania asta pe picioare… putin mai repede… Oricum speranta moare ultima…i still HOPE😀

    Sa ne auzim cu bine la urmatoarea organizare de genul…🙂 Totusi 400 si de persoane… eu zic ca ne-a placut asa un pic🙂 hehe, bye🙂

  3. calin says:

    Foarte prost aleasa zona! Prin piata Pacii trec ambulante cam la fiecare 10 minute. O ambulanta a trebuit sa astepte pana se termina dansul. Cam nasol. Putea fi ceva grav.

  4. Misu says:

    Foarte fain. Sunt sigur ca la urmatorul FlashMob lucrurile vor iesi si mai bine, si mai natural🙂

  5. bondan says:

    in sine actiunea a fost grozava, dar s-a indepartat de ideea celorlate flashmob-uri din intreaga lume, unde s-a simulat o actiune spontana, la care se strang tot mai multi oameni si dupa care isi vad de treaba lor. in plus, vad ca scrie ca e prima din tara, dar am mai vazut videoclipuri cu alte actiuni similare din bucuresti.

  6. Admin says:

    E primul din tara cu 437 persoane… asta mentionam.🙂

  7. bondan says:

    🙂 n-am prins nuanta asta, sorry😀. de iesit, a iesit f bine.

  8. ami says:

    ca si idee a fost super ok, insa nu a iesit extraordinar
    cel de la Bucuresti, de exmplu, a iesit mult mai bine…
    am participat si eu la flashmob-ul (daca il putem numi asa…) din cluj, dar trebuie sa spun ca sunt putin dezamagita…
    eu consider ca trebuia sa ramana numai partea de beat it si sa iasa ca lumea
    cat despre faptul ca a fost oprita circulatia inainte de a incepe actiunea, nu a fost cea mai buna idee, in sensul ca a deconspirat ce urma sa se intample, dar asta cred ca s-a datorat si faptului ca erau multi copii printre dansatori. oricum nu prea a fost flash mob pentru ca inainte cu 20 de minute deja era multa lume venita special pentru “spectacol” cu camerele pregatite, sa nu mai vorbim de persoanele care erau pregatite de vizionare in balconul CCS
    si cum zicea cineva intr-un comment mai devreme, nici zona nu a fost cea mai fericita,…, locatii mai bune ar fi fost in Piata Mihai Viteazul, pe Memorandumului sau pe 21 Decembrie…

    sper ca la alte actiuni de acest gen sa se tina cont de definitia flashmob-ului…

  9. Admin says:

    🙂 pai daca e dupa mine… am o idee😀 va tine sa ne intalnim intr-un numar mai restrans… nu pe sosea si din astea dar undeva unde sa fie lume si sa dansam …?? eu ma inscriu… :)))

    Ps. am putea sa formam o trupa de activitati… ‘traznite’ … si nu e o regula sa fie doar flashmob… insa altfel… trebuie sa te implici in organizare… been there done that,…no time😦

    Asadar😉 think about that…🙂

  10. :) says:

    a fost super🙂

  11. Lali says:

    s-a postat pe youtube acum cateva ore un colaj oficial la flashmob cluj Michael Jackson, totusi sper ca nu ramane acela ,mi se pare aiurea ca a taiat din celelalte dansuri plus n-a adaugat nimic in memoria lui Michael…http://www.youtube.com/watch?v=t5Dv_nwIgjs&feature=fvsr

  12. Admin says:

    MERCI LALI😉 L-am afisat deja… insa a lui Psaico (de la Clujlife) e chiar mai ok… sa se vada ce anume am facut… nu sa se puna muzica peste ca sa para ca dansam chiar pe langa…sa se taie din dans… a fost foarte lung, ce-i drept…lol of of…
    Merci inca odata de Hint😉 azi le mai las in aceasta ordine, dar Videoul de la Psaico va urca clar! The first and the best VIDEO…, mai ales ca eu l-am sunat sa vina sa filemeze, macar sa stiu pe cineva capabil… Nu credeam ca iese mai bine a lui… sincer… Inca odata bravo Psaico🙂 stii ca te iubim, nu? :)) papa

  13. Elucubraţii says:

    Imnul prieteniei…

    I found your entry interesting thus I’ve added a Trackback to it on my weblog :)…

  14. VRIL - ALDEBARAN says:

    …Darkness is falling across Transylvania…And the Draco creatures are crawling in the search of blood; to terrorise their neighbourhood…BUT NO MORTAL CAN RESIST THE BEAUTY OF THE THRILLER…

Leave a Reply

