Michael Jackson ‘THIS is IT’ Movie – Flashmob @ Iulius Mall, Cluj

OFFICIAL VIDEO – FLASHMOB – This is IT- Iulius Mall, CLUJ

Boemdance impreuna cu Livia, adica eu🙂 ne-am mobilizat si am organizat inca un FlashMob cu ocazia lansarii filmului ‘THIS IS IT’. Flashmob-ul, sau Dance Tribute-ul (ca sa nu mai fie discutii) a avut loc in Iulius Mall, iar repetitiile in parcarea din Auchan.

II drept ca am ajuns si eu mai tarziu, plimbandu-ma o jumatate de ora prin Iulius, deoarece Freetzy de la Boemdance… ne-a cam aiurit… s-a ascuns in parcarea subterana😛 ei Freetzy Freetzy, si noi eram sus… asteptam elicopterul… lol De sunat… pot sa suni… cand bubuie muzica langa tine nu auzi nimic…😛 noroc cu intuitia care imi soptea sa ma duc in parcarea interioara. Oricum… te iert :)) sa stii. Ps. sa nu pierzi invitatia de duminica la ‘This is IT’😀 Anyway, ne-am distrat🙂 am ras, am dansat, am glumit, am SOCIALIZAT… ceea ce este foarte important, mai ales pentru micutii prezenti🙂 Mai jos gasiti 2 clipuri de la repetitii din parcarea Auchan – Iulius Mall (SUBTERANA… in BUNKER:)) )PS.No comments pls, mai dansam si eu in timp ce filmam😀 , asa se explica calitatea extraordinara😛 lol

Le multumim tuturor participantilor si cine stie … hm… maybe… [to be continued…  fiti pe faza…!!!] And THANKS to: Iulius Mall; Boemdance – Freetzy, Dede🙂 and yes… I’m gonna thank myself too😀 BTW. FARA SA FIU ‘MODESTA’😛 DAR CRED CA E CEA MAI BUNA SONORIZARE DE PANA ACUM… SI E LIVE… (cu telefonul chiar🙂 )

PS. SHOW-ul, FlashMob-ul din Mall, nu l-am filmat personal, deooarece m-am concentrat pe dansat😛 … asa ca astept si alte filmari daca mai apar, merci mult!

Livia

Comments
  1. Anonymous says:

    Bai, stiti ce e un flash mob? Oare cate zile de planificare v-a luat eventul? invatati ce-i un flash mob ….

  2. Admin says:

    Asculta ‘BAI’ “POLITICOSULE” … tu deja intrebi pe un ton de profesor pesimist care foloseste intrebari crezand ca sunt retorice? Da…da stiu ca nu ai prins pana aici…
    Da BAI ala de la tara… (scuzati pentru “tara”) Tu stii ce e un Flash MOB??? Cate zile ne-a luat… planificare… 2-3 pana ce am stabilit… iar repetitia… nici macar UNA!!! In total ne-a luat 1 ora si un pic… dupa care a avut loc flashmobul.
    I-ar daca ti se pare exagerat, sau prea mult… sorry, dar nu stiu zau cum altfel sa danseze chiar si 5 dansatori profi… exact la fel fara sa se fi inteles , sau incalzit macar… Dar cine stie poate esti tu ceva pui de ZEMEU BAI! Bravo BAI, Dai dovada de EDUCATIE BAI!!! Tine-o tot asa BAI, dar ai grija BAI … sa nu dai in extrema EMO BAI… cu toate ca ce e prea mult strica… dar nah (banuiesc ca nu ai prins-o nici pe asta) in fine… Servus BAI! si vezi-ti de treaba ta BAIIIII!!!

Leave a Reply

