Flashmob MJ World ‘CRY’ – BEAT IT  pe 25 Iunie ora 22:00 @ Teatrul National – Cluj-Napoca.

Pe data de ——->  25 iunie 2010 se implineste un an de la moartea lui Michael Jackson.

http://www.mjworldcry.com/ –> Ideea e ca toti fanii din toata lumea pe durata melodiei Cry aprind o lumanare…

Ne-am hotarat sa facem si la Cluj Napoca si dupa… dorim sa dansam pe “Beat IT” impreuna cu toti cei care doresc sa participe!

(Probabil dansul va avea loc pe scari… voi actualiza acest articol…, iar pe cei care au lasat comment ii voi anunta pe mail.)

Flashmob – MJ World CRY – BEAT IT @ CLUJ –> Coming Soon –> JOIN US –> leave a comment!

Flashmob MJ Smooth Criminal

Flashmob – MJ World CRY – BEAT IT @ CLUJ
Cine doreste sa participe?!!! (si sa invete dansul?) LASA UN COMENTARIU

Thx.

Livia

Comments
  1. Bianca Padurean says:

    Musai sa ma anuntati si pe mine. Multumesc. Am lasat mailul. Spor, Bianca

  2. Mihalydeakpal Julia says:

    Pe mine ma intereseaza….

  3. Cosmina says:

    Foarte tare ideea, ma bucur ca organizati! Felicitari tie si lui Freetzy.
    Si eu vreau sa particip neaparat! Astept vesti. Multumesc!

  4. Marius Cristian says:

    Superrrrrrrrrr! Vin si eu. Abia astept! Bravo ideea! pa pa

  5. Dede says:

    hahaha. beton asta cu guvernu, chiar niste criminali… noi merita sa dansam, de ce nu… Vin si eu! ceao

  6. Alexandra T. says:

    Heyyyy. Si cat am mai asteptat… iuupiiiii
    Si eu doresc sa particip, cu inca cateva colege de facultate. thanks.

  7. Raul Kalauz says:

    Prezent si eu !!! :*

  8. Ioana Muresan says:

    Tentant, in principiu i’m in…🙂

  9. Andrei says:

    Acolo voi fi si eu! O putem face si in Bucuresti in fata palatului Victoria! Abia astept!

  10. […] Rebellion Flashmob “Smooth Criminal” MJ@ CLUJ […]

  11. ei bine…eu stiu toate dansurile lui michaeljacksoN:X sunt cel mai mare fan din lume:)

  12. Andrea says:

    Salutare!!!!Pacat ca nu sunt din Cluj…as fi luat si eu parte la Flash….
    L.O.V.E.!

  13. Admin says:

    Pe saptamana viitoare vor avea loc repetitiile. I’ll let you know😉

  14. Wpsilon says:

    Ce fain ca va mai ocupati de flashmoburi. Nu sunt din Cluj dar va felicit pentru ceea ce faceti si va tin pumnii!

  15. V says:

    Ha? Rebellion Flashmob??! Puneti si dansu pinguinului?

  16. Laura says:

    Buna Livia,

    ati facut deja repetitiile? Si eu vreau !

    Am intrat aici si din alt motiv, pe data de 25 iunie se implineste un an de la moartea lui Michael Jackson. Poate stiti de siteul http://www.mjworldcry.com/ . Ideea e ca toti fanii din toata lumea pe durata melodiei Cry aprind o lumanare pentru Michael la ora la care a murit. Ne-am hotarat sa facem si la Cluj, va fi in fata Teatrului National, in noaptea de vineri spre sambata 25-26 iunie la ora 00:30, ora Romaniei. Fiecare cu o lumanare, poate o floare..etc.

    Va asteptam! Se mai organizeaza si la Bucuresti si Galati.

    • Livia says:

      Ciao.
      Azi am vb cu Freetzy de la Boemdance, asa ma gandeam si eu pe 25… Ar trebui sa ne intalnim cu totii in acest weekend ptr repetitii…

      Am sa trimit mail la toata lumea, astept sa vad daca se inscrie si Freetzy, hopefully!

      • Laura says:

        Buna,

        trebuie sa va anunt ca s-a schimbat ora la care facem momentul World Cry Michael Jackson. Pentru ca nu se pot organiza nici un fel de manifestatii mai tarziu de ora 23, asa e legea, a trebuit sa modificam ora si se va tine la ora 22:00 in ziua de vineri 25. Va asteptam sa aprindem impreuna cate o lumanare pentru Michael Jackson, sa-l comemoram la fel cu intreaga lume. It’s all for L.O.V.E. !!!

  17. Admin says:

    Vom organiza si un Flashmob BEAT IT si eventual Smooth Criminal pe scari, Laura da-mi pls un mail sa vbim axentelivia@gmail.com

  18. liberian girl says:

    Deci nu uitati ca la orele 22:00 se vor aprinde lumanarile in cinstea Artistului. Tot ce aveti nevoie este o lumanare si cat mai multi prieteni. Va asteptam cu drag.

  19. lis says:

    FELICITARI PENTRU IMPLICARE! LOVE!

Leave a Reply

