Livia’s – Stuff


CLICK HERE: OZN Padurea Baciu

INFORMATII INTERESANTE

ANATOMIA PHISHING-ULUI
Cele trei stagii ale unui atac de tip phishing reusit

RECUNOASTERE PE NET
inselaciunea online nu trebuie sa Inceapa prin informatii din interior sau obtinute ilegal. Atacatorii pot cauta – prin studierea documentelor publice de pe paginile web, programe de chat, blog-uri — si apoi crea un profil digital despre locul de munca, responsabilitatile si cunostintele tintei.

CONSTRUCTIA ATACULUI
Atacatorii elaboreaza un e-mail cu un link web sau un fisier atasat referitor la un subiect care probabil va pacali victima sa îl acceseze. Cele mai frecvente teme abordatein phishing includ stiri, rezultate financiare, documente in Word sau PowerPoint, care contin informatii reale. Mesajul pare ca vine din partea unui expeditor logic.

ADUNAREA INFORMATIILOR
Când victima acceseaza atasamentul sau conexiunea spre site, un cod malware se ascunde printre documente, fura parole si apoi trimite informatiile spre un server de “comanda si control”, adesea tara straina, care colecteaza datele pentru analiza.

Photoshop are un frate mai mic online

Noua oferta Adobe Web 2.0 te ajuta sa prelucrezi orice fotografie pentru site-ul tau

Daca afacerea ta se învârte în zona ziarelor, revistelor, filmelor sau a softului pentru business, crearea de versiuni web ale produselortale poate fi cruciala. Asta e valabil si pentru Adobe, al carei software pentru grafica si prezentari este folosit peste tot pe Web. Acum, Adobe ofera o versiune online gratuita a popularului Photoshop.

Noul serviciu, Photoshop Express, nu încearca, nici pe departe, sa fie o replica a Photoshop-ului cu care te-ai obisnuit pe desktop, cu sutele sale de instrumente, filtre si efecte. in loc de asta, Express este proiectat doar pentru a imbunatati aspectul fotografiilor destinate afisarii online. in principal, se afla în competitie cu instrumentele destul de primitive oferite de site-urile pentru gazduirea de fotografii, dar si de serviciile de editare online precum Picnik sau FotoFlexer. Oficial, Express se afla înca în faza beta, de testare, iar programul are câteva imperfectiuni care reflecta acest lucru. Dar ofera caracteristici utile si exclusive, care
isi au obârsia în mostenirea fratelui sau mai mare, Photoshop.

Express functioneaza complet în interiorul unui browser — nu este necesara nici un fel de descarcare — si tot ce ai nevoie pentru a-1 rula este cea mai recenta versiune de Adobe Flash. În teste, Express a functionat în Internet Explorer, Firefox si Safari, pe sisteme Windows, Mac si Linux.

Vei începe prin a uploada fotografiile pe care vrei sa le prelucrezi, fie direct din computerul tau sau accesându-ti contul online de Facebook, Photobucket sau Picasa. (Va avea în curând si suport pentru Flickr si sunt în lucru si legaturi spre alte site-uri de photo-sharing.)Poti folosi pâna la 2 GB de stocare, dar daca faci upload unor imagini de înalta rezolutie s-ar putea sa-ti amintesti subit cât de îngrozitor de lente sunt uploadurile pe majoritatea conexiunilor la Internet.

Deschiderea unei fotografii pentru editare poate dura, de asemenea, surprinzator de mult timp, dar odata ce poza e gata, lucrul cu ea se desfasoara rapid. Un set de instrumente de baza îti ofera functii precum cropping, rotire sau îndreptare a imaginii, înlaturarea efectului de ochi rosii si ajustarea expunerii. Una dintre cele mai spectaculoase caracteristici este Touchup, o versiune a instrumentului “healing” din
versiunea desktop a Photoshop-ului. Cu Touchup poti uniformiza inteligent o regiune cu zonele învecinate pentru a elimina imperfectiunile. Daca o vei folosi cu atentie, functia poate elimina orice, de la un cos pe fata la o lumina deranjanta venita din tavan.

Un set de instrumente mai avansate îu permite sa modifici balansul de alb sa scapi de variatii nedorite de culoare, sa ajustezi iluminarea si sa stabilesti o focalizare mai clara sau mai difuza. Mai ai si o serie de efecte speciale, inclusiv conversie la alb-negru, nuante de culori si posibilitatea distorsionarii anumitor zone ale pozei. Majoritatea acestor functii îti prezinta opt pictograme în care poti • vedea modificarile sugerate.
Daca umbli cu mouse-ul peste o pictograma, se va aplica temporar modificarea pentru întreaga poza. Este aproape imposibil sa gresesti, pentru ca poti reveni la pasii anteriori sau direct la o etapa trecuta a editarii prin simpla ei selectare dintr-o banda de thumbnail-uri. Pentru moment, singurul lucru pe care îl poti face cu pozele editate pe site-ul Photoshop Express — în afara de a le trimite prin e-mail — este de a le partaja în galerii sau slide-showuri pe care ti le ofera site-ul. Nu ai cum sa le trimiti direct spre o imprimanta, desi asta se va întâmpla, fara indoiala, odata ce Adobe va încheia acorduri cu alte servicii. Cred ca, în general, este mai bine sa te legi la un cont Picasa sau Photobucket si sa beneficiezi de avantajele oferite de caracteristicile de partajare, tiparire si descarcare ale lor. Trebuie doar sa-i dai lui Express numele de utilizator si parola si pozele tale vor aparea ca un album Express. Photoshop Express este un instrument excelent de prelucrare online a oricaror poze si demonstreaza ca Adobe chiar întelege cum anume se construiesc aplicatiile bazate pe Web.

APOCALYPSE

Two great men, but very different in their greatness, have commented on the Apocalypse in the seventeenth century: Newton, to whom such a study was very ill suited, and Bossuet, who was better fitted for the undertaking. Both gave additional weapons to their enemies, by their commentaries, and, as has elsewhere been said, the former consoled mankind for his superiority over them, while the latter made his enemies rejoice.

The Catholics and the Protestants have both explained the Apocalypse in their favor, and have each found in it exactly what has accorded with their interests. They have made wonderful commentaries on the great beast with seven heads and ten horns, with the hair of a leopard, the feet of a bear, the throat of a lion, the strength of a dragon, and to buy and sell it was necessary to have the character and number of the beast, which number was 666.

Bossuet finds that this beast was evidently the Emperor Diocletian, by making an acrostic of his name. Grotius believed that it was Trajan. A curate of St. Sulpice, named La Chétardie, known from some strange adventures, proves that the beast was Julian. Jurieu proves that the beast is the pope. One preacher has demonstrated that it was Louis XIV. A good Catholic has demonstrated that it was William, king of England. It is not easy to make them all agree.

There have been warm disputes concerning the stars which fell from heaven to earth, and the sun and moon, which were struck with darkness in their third parts.

There are several opinions respecting the book that the angel made the author of the Apocalypse eat, which book was sweet to the mouth and bitter to the stomach. Jurieu asserted that the books of his adversary were designated thereby, and his argument was retorted upon himself.

There have been disputes about this verse: “And I heard a voice from heaven, as the voice of many waters, and as the voice of a great thunder; and I heard the voice of harpers harping on their harps.”

It is quite clear that it would have been better to have respected the Apocalypse than to have commented upon it.

Camus, bishop of Bellay, printed in the last century a large book against the monks, which an unfrocked monk abridged. It was entitled “Apocalypse,” because in it he exposed the dangers and defects of the monastic life; and “Melito’s Apocalypse” (“Apocalypse de Méliton”), because Melito, bishop of Sardis, in the second century, had passed for a prophet. This bishop’s work has none of the obscurities of St. John’s Apocalypse. Nothing was ever clearer. The bishop is like a magistrate saying to an attorney, “You are a forger and a cheat—do you comprehend me?”

The bishop of Bellay computes, in his Apocalypse or Revelations, that there were in his time ninety-eight orders of monks endowed or mendicant, living at the expense of the people, without employing themselves in the smallest labor. He reckoned six hundred thousand monks in Europe. The calculation was a little strained; but it is certain that the real number of the monks was rather too large.

He assures us that the monks are enemies to the bishops, curates, and magistrates; that, among the privileges granted to the Cordeliers, the sixth privilege is the certainty of being saved, whatever horrible crime you may have committed, provided you belong to the Order of St. Francis; that the monks are like apes; the higher they climb, the plainer you see their posteriors; that the name of monk has become so infamous and execrable that it is regarded by the monks themselves as a foul reproach and the most violent insult that can be offered them.
Livia

Comments
  1. Cristina says:

    Great resources … I will share.

  2. Alex says:

    Very nice post … thank you.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s